czwartek, 7 kwietnia 2016

Ostatnia kropka ;)

Moi drodzy,

właśnie przed momentem skończyłam pisać kolejną książkę. Tę powieść pisało się mi bardzo dobrze. O czym jest ta książka? To opowieść o poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi, zmaganiu się z własnymi lękami i bolesnymi doświadczeniami, oraz o miłości, dzięki której życie ma sens. 

Książka liczy dokładnie 74588 słów oraz 475756 znaków. Oczywiście, na chwilę obecną, ponieważ te liczby mogą ulec zmianie, gdy wprowadzę poprawki.

Co z tego wyniknie? Tego nigdy nie wiem. Poślę moją najmłodszą "córę" w świat i będę czekać. Jak wiecie, nadzieja nigdy mnie nie opuszcza ;) A tymczasem pozostawiam Wam zdjęcie-podpowiedź, abyście mogli bardziej domyślić się treści książki.


Miły widoczek, prawda? :)

Pozdrawiam Was wiosennie, Ania :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję Aniu! Mam nadzieję, że uda się ją wydać :). Już się doczekać nie mogę :*.

    OdpowiedzUsuń