piątek, 5 grudnia 2014

Poprawki poprawek ;)

Kochani,

po przesłaniu poprawionego tekstu do wydawnictwa, otrzymałam bardzo pozytywną informację. Wszystko wskazuje na to, że książka zostanie wydana :)

Okazało się, że muszę jeszcze wprowadzić parę poprawek. Jednak to dobrze, bo to oznacza, że wszystkim zależy na tym, aby efekt był jak najlepszy :) Dlatego też nie mówiąc już nic więcej, zabieram się do pracy!
Poniżej zamieszczam zdjęcie mojego biurka, żebyście wiedzieli, że nie oszukuję i że wcale się nie obijam :D Proszę bardzo:


Pozdrawiam, 
Ania :)

6 komentarzy:

  1. To świetna wiadomość! Gratuluję Aniu! Cieszę się Twoim szczęściem ^_^. A jakiż to gatunek będzie tym razem? ;) Kolejny romans, czy coś innego?
    A możesz uchylić rąbka tajemnicy co to za wydawnictwo? ;>
    Buziaki i trzymam dalej kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu :)
      Tym razem będzie to komedia romantyczna, chociaż nie wiem, czy do końca, ale tak mi się wydaje ;)
      Na razie wolałabym nie wymieniać nazwy wydawnictwa. Nie wiem, czy byłoby to mile widziane przez nich samych. W swoim czasie dowiesz się wszystkiego ;)
      Buzi ;*

      Usuń
    2. Oczywiście jak najbardziej rozumiem ;). Czekam na efekty Twojej ciężkiej pracy. I pamiętaj że jestem z Tobą całym sercem :) :*

      Usuń
    3. Pamiętam Kasiu i bardzo Ci za to dziękuję :*

      Usuń
  2. To ja odrzucam na bok wszystkie inne napoczęte książki i czekam na Twoją Aniu :) Trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze i szybko poszło. Straszna szkoda, że nie można podglądnąć tego fragmentu ze zdjęcia i uchylić rąbka tajemnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natku, to jeszcze sobie chyba poczekasz ;)
      Dziękuję, kochana :* Hehe, jestem wredna i specjalnie zrobiłam takie zdjęcie :D

      Usuń