poniedziałek, 7 lipca 2014

Wakacyjny konkurs :)

Kochani,

wakacje w pełni, a ja z tej okazji chciałabym zachęcić Was bardzo serdecznie do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są trzy egzemplarze "Całkiem dobrej książki o miłości" wraz z oryginalną zakładką, promującą moją pierwszą wydaną powieść oraz miłą dedykacją :)


Jeśli chcecie wziąć udział w tym wakacyjnym konkursie, wystarczy że w paru zdaniach rozwiniecie myśl: "Słowo miłość oznacza dla mnie..." 

Swoje odpowiedzi pozostawiajcie poniżej w komentarzach lub wyślijcie wiadomość na oficjalny fan-page książki na fecebook: 
https://www.facebook.com/pages/Ca%C5%82kiem-dobra-ksi%C4%85%C5%BCka-o-mi%C5%82o%C5%9Bci/742187249125336?ref=hl&sk=timeline

Konkurs trwa do 17 lipca(czwartek) włącznie! 

Zachęcam do kreatywności oraz przekazywania dalej tej informacji :) Niechaj wieść się niesie! :)

Ze słonecznymi pozdrowieniami, 
Ania :)

23 komentarze:

  1. Moim zdaniem miłość jest tak rozległym tematem, że nie można opisać jej w paru zdaniach. Czasem jej obecność sprawia, że w ogóle nic nie możemy opisać. Miłość możemy czuć do swojego partnera, mamy, taty, rodzeństwa. Te obrazy najczęściej towarzyszą nam gdy myślimy o miłość. Ale tym uczuciem możemy obdarzać również Boga, naszego domowego pupila ulubiony serial czy przystojnego aktora na ekranie :) To wszystko i wiele więcej możemy nazwać MIŁOŚCIĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowo "miłość" oznacza dla mnie coś niewyobrażalnego. Jest to potęga tego świata. Stan duchowy, uczucie, które jest w stanie wywrócić życie człowieka do góry nogami. Miłość jest pragnieniem każdego istniejącego stworzenia. Kieruje ona naszym życiem, nieważne czy jesteśmy tego świadomi czy nie. Bez niej świat nie miałby sensu.

    Serdecznie pozdrawiam !
    dariag@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowo miłość oznacza dla mnie tyle co wierność wyborowi. Mimo łez, mimo kłótni, wrzasków, krzyków rozczarowań. Wśród gąszczy uśmiechów, pocałunków i ciepłych słówek. Ale to wierność. Bez wierności nie ma miłości. Pozdrawiam ;)
    aaagusiek12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowo miłość, to dla mnie uśmiech mojego synka, który jest największym znakiem naszej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słowo miłość oznacza dla mnie małe, pozornie nic nie znaczące gesty. Miłości nie poznaje się po słowach! Łatwo jest powiedzieć "kocham cię" albo "nie mogę bez ciebie żyć, jesteś najcudowniejsza". Mówienie takich rzeczy, to nic trudnego! Jednak prawdziwa miłość objawia się w CZYNACH. Nie muszą to być rzeczy wielkie - jak oddanie własnej nerki czy poświęcanie się dla kogoś i robienie tego, czego druga osoba chce i oczekuje. Taka miłość nie miałaby sensu! Prawdziwe i szczere uczucie odznacza się robieniem "małych rzeczy", czasem nawet niezauważalnych dla kogoś, kto patrzy na sytuację z dystansu. Miłością jest zmycie za ukochaną podłogi, kiedy widzi się, że jest zmęczona, miłością jest również pozmywanie naczyń, bo partnerka tego nie lubi... Miłością jest również pełen wdzięczności uśmiech za ugotowany obiad (zwłaszcza wtedy, kiedy jest on ledwo jadalny, ale robiony od serca).

    Moim zdaniem nie trzeba się afiszować ze swoimi uczuciami, a "kocham cię" powinno być wyrażane przez gesty, wzajemne zaufanie i wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Miłość" - trudne pojęcie, tyle przymiotników tyle dobrych i złych słów... To najważniejsze w życiu uczucie, motyle w brzuchu, cały świat wiruje gdy widzisz tą osobę... Nic innego nie istnieje, tylko on/ona. Zapominamy o świecie. Nie zawsze jest to jednak przyjemne doznanie jeśli druga strona tego uczucia nie odwzajemnia. Nie zawsze jest to radość, ale zawsze jest nadzieja. To jest trudne do opisania, każdy przeżywa to inaczej ;) karolina_23-1985@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,MIŁOŚĆ'' oznacza dla mnie ogrom uczuć i zdarzeń. To nie tylko chwile przyjemne, ale także porażki i rozczarowania. Radość w miłości często plącze się ze smutkiem, żalem i rozpaczą. Osoba którą darzymy miłością to najlepsze co w życiu dostaliśmy. Miłość nadaje sens życiu, daje radość i uskrzydla. Osoba kochana wie, że zawsze ma na kogo liczyć. Mimo wszystkiego prawdziwa miłość przetrwa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość oznacza dla mnie wielkie uczucie,
    Takie cudowne, w sercu ukłucie...
    Motylki w brzuchu, i uśmiech na twarzy,
    O takiej miłości chyba każdy marzy!
    Miłość to stan nieważkości,
    Przy miłości miękkie się nawet stają kości!
    Miłość dodaje energii i mocy,
    Towarzyszy nam w każdy dzień i każdej nocy!
    Miłość to dla mnie coś osobistego,
    Czy Ty ją odczuwasz mój Drogi kolego?
    Email: mo-niska1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość... hmm. Slowo krotkie a zarazem znaczace tak wiele. To taka siła która sprawia,ze czujemy sie innaczej. Jest ten ktos ta druga osoba, to ciepło, to sacrum nad nami, kiedy zapach przyciaga sie, spojrzenie, gesty... milosc jest wieczna jako uczucie... chociaz jak z piosenki ,, milosc to nie pluszowy mis ani kwiaty.... '' warto zainwestowac w taka milosc gdzie dwoje ludzi sa wyrozumiali dla siebie, darza siebie szacunkiem I sa dla siebie podpora. Dla mnie milosc jest najwieksza wartoscia,ktorej nie kupi sie za pieniadze, ktora rozkwita jak kwiat, ktora ma swoje wzloty I upadki, miłoscia trzeba sie dzielic... dawac jej jak najwiecej. pachnewiosna22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Słowo miłość oznacza dla mnie...
    ... uczucie zakłopotania obojga przy poznaniu, lekką niepewność przy pierwszych słowach,
    ... stres dziewczyny, godziny dobierania ciuchów przed pierwszym spotkaniem,
    ... motylki w brzuchu towarzyszące pierwszemu pocałunkowi,
    ... piękny czas wzajemnego poznawania się przez pierwsze miesiące,
    ... rozkwit miłości przez pierwsze lata,
    ... przypieczętowanie jej przysięgą małżeńską, obrączką i najpiękniejszą uroczystością w swoim życiu,
    ... długie lata spędzone razem w szczęściu i nieszczęściu, w zdrowiu i chorobie, wspólnie rozwiązywane problemy, troski, zmartwienia,
    ... narodziny potomstwa, czas, w którym powstają wymierne owoce dwojga ludzi, wspólne wychowywanie dzieci na wspaniałych ludzi,
    ... dorosłość dzieci, starość dwójki nadal kochających się ludzi, dla których nigdy nie liczył się już nikt inny, całe życie oddani byli wyłącznie sobie, dzieciom i rodzinie.
    Tym właśnie jest dla mnie prawdziwa miłość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłość była już opisywana od setek lat pod wieloma postaciami, i każda jest trafna, bo każda miłość jest inna :) Dla mnie miłość to dom, nie ważne gdzie, jak daleko ważne, że z miłością mojego życia. Miłość to również poświęcenie, czasami nawet w imię własnej miłości. Miłość jest dla mnie oddechem, słońcem, śpiewem ptaków, serdecznym uśmiechem, lekkim wietrzykiem - jest po prostu życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłosc dla mnie ...

    Dla mnie miłosc to nauka , codziennie doświadczamy nowych uczuć czasem to fascynacja ,czasem rozczaraowanie , smutek i wiele innych które powielają się. Czasem droga do znalezienie tak owej miłosci jest bardzo kręta , z wieloma przeszkodami , a czasem jest fikcją . Moją nauką jest moją kochana żona , która każdego dnia sprawia że na mojej twarzy pojawia sie usmiech jest dla mnie oparciem w cięzkich chwilach , w tak trudnych czasach jakich dzis zyjemy , nadaje sens mojemu życiu . Miłosc to zaufanie podzielanie pasji , otwarcie sie na nowe doznania jakie niesie życie z bliską osoba ,to wspólna walka z ludzkimi słabościami , to kompas który wskaże kierunek , pomocna dłoń . Ludzie oddają życie za swoje poglądy , idee , Ja wiem że swoje życie oddałbym dla swej żony , można mnieć pieniądze , rzeczy materialne , władze ale prawdziwej miłosci nie da sie kupic.



    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość to dla mnie coś, co zdarza się raz w życiu. Ten, kto jej doświadcza jest prawdziwym szczęściarzem, bo znajduje się w wąskim, elitarnym gronie. Miłość pokazuje nam co jest ważne, ukazuje to czego normalnie nie widać. To stan wysoko, wysoko ponad ziemią.
    Ale można to ująć też z humorem: miłość jest wtedy, gdy czekamy na ukochanego bardziejm niż na kuriera z nową torebką. ;P

    irmisun@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słowo Miłość oznacza dla mnie uczucie do drugiego człowieka za to jakim jest, a nie próba po kilku latach, zmieniania drugiej osoby. Miłość jest wtedy, kiedy Kobieta czuję się Kobietą przy Mężczyźnie, i kiedy Mężczyzna może czuć się Mężczyzną przy Kobiecie - wówczas wszystko inne same się pojawia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłość jest dla mnie uwolnieniem się od wszelkich udręk; dzięki miłości można zapomnieć o przykrościach, które czyhają na każdym kroku w tym zwariowanym świecie. Najcudowniejsze w owym uczuciu, jest fakt, iż każdy zjadacz chleba może poddać się i zatonąć w miłości, nie martwiąc się o konsekwencje. Uczucie to jest po prostu cieszeniem się z czyjegoś istnienia.

    kleopatra96@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Słowo miłość oznacza dla mnie... głęboką, istotną potrzebę człowieka, tęsknotę za uzupełnieniem swej egzystencji i nadaniem jej sensu. Miłość jest dla mnie najważniejszą wartością w życiu. Bez niej nic nie ma sensu. Można mieć pieniądze, karierę, jeździć najdroższymi samochodami, zwiedzać cały świat, ale co z tego skoro nie możemy tego nikomu podarować, przeżywać tego razem z kimś, dzielić się swoimi wrażeniami i odczuciami. Możemy mieć niemal wszystko, ale tak naprawdę okazuje się, że bez miłości nie mamy niczego. Jeśli nie zapełnimy ogromnej dziury w naszym sercu, która zarezerwowana jest wyłącznie dla miłości nigdy nie będziemy szczęśliwi. Bóg stworzył człowieka w taki sposób, że niejako uzależnił go od miłości. Bez niej czujemy się samotni, nie wiemy, po co naprawdę żyjemy. Wszystkie osiągnięcia ludzkie były związane z miłością. Tak naprawdę nic nie może powstać bez niej. Każdy wynalazek ma na celu ułatwić ludziom życie - a dlaczego? Bo wynalazca nie myśli tylko o sobie, chce, aby jego mądrość służyła innym, bo kocha... Niemal każdy wiersz, piosenka, film inspiruje się na miłości - nie tylko do drugiego człowieka, ale także do przyrody, muzyki czy innych dziedzin sztuki. Miłość to nasza pasja, wszystko, co lubimy robić, czemu się poświęcamy. Istnieje zatem wiele rodzajów miłości. Najważniejsza jest miłość do Boga - który nas stworzył, nigdy nie opuścił, pozwolił na mękę i śmierć własnego Syna, aby umożliwić nam szczęście wieczne. Przecież on tak nas ukochał, że wybacza nam każdy grzech, każdemu daje szansę, nikogo nie przekreśla. Miłość oznacza dla mnie połączenie się bratnich dusz,odszukanie w drugiej osobie samego siebie, poznać co to jest być dowartościowanym .Uzyskać od drugiej osoby wsparcie,przyjacielskość,pomoc,ochrone i oczywiście uczucia wyrażające miłość.To tak jakby odszukać siebie samego w drugiej osobie , poznać sens życia,nauczyć się jak żyć i pokonywać różne trudności losu.

    :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie miłość to nie są tylko słowa, które człowiek może rzucić na wiatr. To uczucie, które jest zbudowane na trwałych fundamentach przyjaźni, szacunku, zrozumienia. To codzienne gesty, które ukazują wsparcie dla drugiej osoby, dzięki czemu nie musimy udawać kogoś kim nie jesteśmy. Gdy dopadną nas złe chwile, to osoba nas kocha, będzie przechodzić przez nie razem z nami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słowo miłość oznacza dla mnie drżenie serca i lekki dreszcz poruszający każdym kawałkiem ciała. To wielka moc, która dotyka zmysłów, przyspiesza bicie serca i zmienia pogląd na świat. To dla mnie bezgraniczne zaufanie, ciepły dotyk i chęć pomocy za którą najpiękniejszą i bezcenną zapłatą jest uśmiech drugiej osoby. Miłość to paradoks, który sprawia, że dusza krzyczy niesłyszalnym głosem. Miłość to dla mnie bolesne łzy, gdy ukochana osoba cierpi i łzy radości gdy spotyka ją w życiu szczęście. To ogromna siła, która przetrwa wszystko dla drugiego nie w imię zapłaty, a w imię wielkiego uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  19. "Już kocham Cię tyle lat,na przemian w mroku i śpiewie..."-pisał kiedyś Gałczyński.21 lipca minie 13 lat mojego-naszego-małżeństwa.Słowo MIŁOŚĆ oznacza dla mnie różnorodność,barwną mozaikę rozmaitości,sezam,w którym przy zaangażowaniu obojga znaleźć można skarby.Miłość to kawa podana do łóżka,ciepłe ramiona,w które można się bezpiecznie wtulić,kwiatki przyniesione nawet z łąki.To codzienna troska,radość z bycia razem,czułość,namiętność,DWOJE we wspólnej podróży przez życie.
    jlucy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Słowo miłość oznacza dla mnie zrozumienie, które odnajduję w najdroższym spojrzeniu, gdy cały świat mnie nie rozumie, lub gdy zachwycają mnie rzeczy nieistotne dla innych...Miłość to przytulenie - zamknięcie w bezpiecznym porcie ramion, kiedy jest mi źle. Każdego poranka dziękuję za szczęście jakim jest miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpisałam się:) Anonimowy wyżej z 16 lipca to ja asia_de@vp.pl

      Usuń
  21. Słowo miłość oznacza dla mnie trzy rzeczy: UCZUCIE, WOLNOŚĆ I … TOTALNY CHAOS.
    UCZUCIE: bo to ogromna siła, która łączy pozornie nie pasujących do siebie ludzi, w najrozmaitszych momentach ich życia. Nie ważne, czy pochodzi się z różnych stron świata, z różnych klas społecznych, czy dzieli Was wiele kilometrów czy duża różnica wieku… Ta dziwna siła ma magiczną, wręcz moc łączenia ludzkich serc na trwałe.
    WOLNOŚĆ: bo choć kochamy tę drugą osobę najmocniej na świecie i chcemy by była zawsze przy nas to… nie może się stać naszą własnością. Musimy pozwolić jej na bycie sobą, nie zamykać jej w złotej klatce, gdyż tylko wtedy będzie szczęśliwa. I my także.
    CHAOS: bo miłość nie może być ułożona i uporządkowana. Miłość to nie związek idealny. To ogromna paleta emocji, uczuć, namiętności… W miłości musi być miejsce na kłótnie, żale, żeby potem znaleźć miejsce na uśmiech i wybaczenie.
    Jeszcze rok temu, słowo „miłość” było dla mnie słowem zakazanym, wymazanym z mojego słownika. Budziło tylko strach, lęk i cierpienie. Ale teraz już wiem, że miłość to coś wspaniałego, jeżeli jest dzielona z odpowiednim człowiekiem. Wymaga odwagi i zaangażowania, ale warto… naprawdę warto!!!
    elwira.flis@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. M – małżeństwo i macierzyństwo
    I – inspiracja
    Ł – łaknienie
    O – odpowiedzialność i opieka
    Ś – światełko świata
    Ć – ćwiczenie cierpliwości

    agusia752@o2.pl

    OdpowiedzUsuń