czwartek, 13 lutego 2014

Pierwszy wywiad w życiu :)

Witajcie! :)

W tamtym tygodniu dostałam zaproszenie do redakcji gazety "Sztafeta". Był to mój pierwszy wywiad w życiu :) Muszę Wam powiedzieć, że bardzo się denerwowałam tą nową sytuacją, ale Pani Agnieszka Kopacz (bardzo miła redaktorka) poprowadziła ze mną rozmowę w taki sposób, że po kilku zdaniach poczułam się jak podczas ploteczek z koleżankami :)

W dzisiejszym numerze ukazał się wywiad, dlatego kiedy tylko zakupiłam gazetę, porobiłam kilka zdjęć i postanowiłam podzielić się z Wami "moim pierwszym razem" ;)

Endżoj!




3 komentarze:

  1. Gdzie można przeczytaać ten wywiad? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa już widzę, że pozostałe zdjęcia na to pozwalają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajka, wywiad był opublikowany w gazecie lokalnej powiatu niżańskiego oraz stalowowolskiego, "Sztafecie". Niestety, nie istnieje wersja internetowa tekstu. Dlatego wrzuciłam tutaj parę zdjęć, mam nadzieję, że czegoś można się tam doczytać :)

      Usuń